03-6226666
להזמנות
אודותינו
לוח טיולים
טיולים לפי מדינות
סיפורי מילניום
המדריכים שלנו
לוח הרצאות
צור קשר

טיול מאורגן למשפחות בתאילנד

צוות מילניום

טיול מאורגן לכל המשפחה מהווה הזדמנות מצויינת לזמן איכות בו המשפחה יכולה להתלכד ללא הסחות כמו מסכי הטלוויזיה, הטלפון הנייד או המחשב. ואם אתם שוקלים טיולים מאורגנים, מדוע לא לבחור באחד היעדים האקזוטיים המרהיבים ביותר במזרח - הלא היא תאילנד. טיול מאורגן למשפחות בתאילנד, המנוהל על ידי חברה מקצועית, אמינה ובעלת ניסיון הופך את החופשה לחוויה של ממש.


למה דווקא טיול מאורגן?

כאשר יוצאים לטיול בחו"ל עם הילדים עליכם לתכנן את הטיול מאלף ועד תו. אילו אטרקציות תראו, לבחור טיסות, לדאוג להתנייד בין האתרים השונים, ובאזור בו השפה השולטת אינה אנגלית מדובר באתגר כפול. טיולים מאורגנים מקצועיים בחו"ל המיועדים למשפחות מאפשרים לכם לתת את השליטה לחברה מנוסה, ופשוט להינות מרגע הטיסה לתאילנד, ועד לחזרה לארץ. לא תצטרכו לדאוג לא לאיתור בתי מלון איכותיים, לא לחפש את האטרקציות המיוחדות שיש לתאילנד להציע, ותוכלו לתכנן מראש גם את התקציב המדוייק שתוציאו בטיול.


אילו אטרקציות מרהיבות תוכלו למצוא בטיול מאורגן לתאילנד?

ישנם כל מיני סוגי טיולים מאורגנים לתאילנד, שבין היתר, כוללים את כל האטרקציות המרכזיות בתאילנד מאפשרים לכם להינות מימים מרוכזים ועמוסי פעילות, בהן לא תפספסו אפילו אתר אחד משמעותי. בנגקוק, עיר הבירה של תאילנד משופעת באתרים מפוארים כמו הר הזהב, מתחמו של המלך צ'יטראלדה, ואט טרימיט שבו תוכלו להתרשם מפסל מוזהב בצורת הבודהה. תוכלו להנות גם מהשוק הפרחי הלילי ולשוט בתעלות נהר צ'אופריה. בתאילנד ניתן גם לשלב את הנהר עם השווקים בדמות ושווקים צפים שהפופולרי ביניהם הוא דאמנון סאדוק.

טיול מאורגן למשפחות בתאילנד כולל גם מגוון אטרקציות מיוחדות לילדים. בתאילנד יש גם מבחר של פארקי שעשועים לילדים ביניהם עולם הספארי, עולם המים, עולם החלומות ועיר השלג, שכל אחד מציע לילדים מגוון רחב של חוויות מיוחדות, שלא ישכחו במשך זמן רב. ההורים בדרך כלל נהנים לבקר בשווקי הלילה, ובביקור באתרי השבטים השונים כמו שבט ארוכות הצוואר, שבטי ההרים ואפילו פארקי חבלים ורכיבה על פילים.


מדריכים מקומיים בשילוב מדריך דובר עברית

למרות שבעולם כולו מציעים טיול מאורגן למשפחות בתאילנד כאשר יוצאים לטראק או טיולים מאורגנים בחו"ל, תמיד קל להיעזר במדריך ישראלי דובר עברית. גם למי ששולט היטב בשפה האנגלית היכולת שלכם, ושל הילדים, לתקשר עם צוות ההדרכה, ולקבל מענה מהיר לכל בעיה שווים זהב.


טיפים לטיולים מאורגנים בחו"ל עם הילדים

כאשר אתם יוצאים לחופשה זוגית קל יותר להתנייד ממקום למקום, גם עם כמות גדולה של ציוד. בחופשה עם הילדים לעתים הם רוצים שתחזיקו אותם על הידיים, ולכן במהלך הטיול עדיף להיות עם מינימום ציוד. בנוסף, טיול עם הילדים מציף לעיתים רגשות כמו פחד, שעמום, חרדה או כעס, במיוחד אצל הילדים הקטנים יותר, ומומלץ להכין אותם היטב לפני שמגיעים לאטרקציות השונות על מנת שידעו מה הם עומדים לראות.

לסיכום, טיולים מאורגנים בחו"ל יכולים להיוות חוויה נפלאה לכל המפחה, או סיוט לאורך כל הטיול, והדבר תלוי במיוחד בחברה עמה בחרתם לצאת לתאילנד. בדקו היטב את ההמלצות השונות על הטיול שאתם עומדים לצאת אליו, ונסו להגיע עם אנרגיות חיוביות לטיול. נתראה בתאילנד!

חיפוש טיול
יבשת
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
טיולים לפי נושא
טיולי שייט - מילניום על המים
טיולי בוטיק
מילניום משפחות (מילניום KIDS)
מילניום נופש
ישראל - נופש/טיולים מאורגנים
טיולים לקהל הרחב
טיולים לשומרי מסורת
טיולי תמריץ
קבוצות סגורות
מילניום בפייסבוק
03-6226666 מילניום

טיולים מאורגנים 
טיול מאורגן לקוסטה ריקה
טיול מאורגן למרוקו
טיול מאורגן לארצות הברית
טיול מאורגן לדרום אפריקה
טיול מאורגן לדרום אמריקה
טיול מאורגן למרכז אמריקה
טיול מאורגן לרוסיה
טיול מאורגן למקסיקו
טיול מאורגן לאיסלנד
 
 

טיולים מאורגנים לאירופה
טיול מאורגן לצרפת
טיול מאורגן לאיטליה
טיול מאורגן לצפון איטליה
טיול מאורגן לפורטוגל
טיול מאורגן לגיאורגיה
טיול מאורגן לשוויץ
טיולים מאורגן לנורבגיה
טיול מאורגן לספרד
טיול מאורגן לסקנדינביה


טיולים  למזרח הרחוק
טיול מאורגן לתאילנד
טיול מאורגן לקמבודיה 
טיול מאורגן לסין
טיול מאורגן ליפן
טיול מאורגן להודו
טיול מאורגן לויאטנם
טיול מאורגן לפיליפינים
  

טיולים  מאורגנים
טיול מאורגן ללונדון
טיול מאורגן ליער השחור
טיול מאורגן לסיצליה
טיול מאורגן לאיסלנד
טיול מאורגן לרוסיה
טיולים מאורגנים לאיים הקנריים
טיול מאורגן לנפאל
טיולים מאורגנים לדרום קוריאה
קישורים נוספים
טיולי שייט
טיולים גיאוגרפיים
טיולים מאורגנים למשפחות
מידע שימושי
המדריכים שלנו
המלצות גולשים
לוח הטיולים
גלריה
צרו קשר
 
  

צור קשר אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
   CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות למילניום © 2018