03-6226666
להזמנות
אודותינו
לוח טיולים
טיולים לפי מדינות
סיפורי מילניום
המדריכים שלנו
לוח הרצאות
צור קשר

מידע לתיירים על תאילנד המדהימה

מדריכי מילניום

את סוד הקסם של תאילנד לא תוכלו לגלות מרחוק עם תמונות או סרטונים. על מנת לחוות את החוויה במלואה עליכם לראות, לשמוע, להריח, לטעום ולהרגיש את תאילנד עצמה. התרבות המפוארת, הטעמים והצבעים יסחפו אתכם למסע קסום רב חושים. התחנה הראשונה של תאילנד מתחילה בעיר הבירה בנגקוק בה נוחתות הטיסות ובה רוב התיירים בוחרים להעביר את הימים הראשונים. תוכלו למצוא ברחבי העיר דוכני מידע לתיירים בהם תקבלו מפות תחבורה ציבורית בתאילנד יחד עם המלצות על אטרקציות תיירותיות בתאילנד ומענה לשאלות מנציגים דוברי אנגלית.

תאילנד כחוויה קולינרית
המטבח התאילנדי אהוב בכל רחבי העולם. גם אצלנו בישראל הקטנה ישנן כמה מסעדות תאילנדיות טובות. העיר בנגקוק מציעה מבחר גדול של מסעדות מכל הסוגים יחד עם דוכני רחוב בהם תוכלו לטעום מאכלי ים, פירות מקומיים, קינוחים עשירים, מנות מהמטבח המקומי, מנות מערביות מוכרות ועוד. אל תפספסו את ההזדמנות לטעום מאכלים חדשים תוך הקפדה על אכילה רק בדוכני רחוב נקיים ומומלצים. תוכלו לזהות את הדוכנים הטובים ביותר על פי התורים הארוכים.

אטרקציות למשפחות בתאילנד שלא תרצו לפספס
כיום כאשר ניתן למצוא טיולים מאורגנים לתאילנד במחיר אטרקטיבי ונגיש, משפחות רבות בוחרות לטייל בתאילנד בראש שקט במסגרת של קבוצה מאורגנת. האטרקציות הבאות מופיעות כמעט בכל מסלול של טיול מאורגן ומתאימות גם למשפחות שמטיילות בצורה עצמאית.

שוק הפרחים של בנגקוק הוא אתר חובה לחובבי פרחים וגם לאלו שפחות מתעניינים בפרחים. השוק פעיל בכל שעות היממה, כאשר שעות הבוקר המוקדמות הן העמוסות ביותר. השוק מציג מבחר גדול של סחלבים עדינים, ורדים מיוחדים, זרים קטנים, זרים ענקיים ועוד מינים שונים של פרחים.

שוק נוסף בו תרצו לבקר הוא השוק הצף (Damnoen Saduak) אליו מגיעות סירות עם פירות טריים, ירקות, אוכל ביתי, בגדים ומוצרים נוספים. זהו השוק המפורסם ביותר בתאילנד. אתר חובה לחובבי הקניות. גם אם אתם אוהבים מאוד את הקניונים הגדולים של תאילנד אל תוותרו על הביקור בשוק.

פארק השעשועים "Dream World" אהוב במיוחד על ילדים, בו תפגשו אמני רחוב, ליצנים ומופעי בעלי חיים. הפארק כולל מסלול אבובים (המים סוערים – לא מומלץ אחרי ארוחה), מגלשות כדורים, רכבת היוצאת למסע אל ממלכת פנטזיה, סרטי תלת ממד ואטרקציות נוספות.

עולם הספארי (Safari World) הוא אתר מושלם בעבור משפחות שמבקרות בבנגקוק. תוכלו לראות כאן זברות, קרנפים, גמלים, יענים וחסידות משוטטים חופשי. רכבי הסעה ואוטובוסים מטעם הספארי נוסעים במסלול בין החיות. חלקו השני של הספארי הוא גן חיות מסורתי בו תיהנו ממופעים, דוכני אוכל וחנויות מזכרות.

שוק הלילה של צ'אנג מאי (Chiang Mai). השוק מתקיים בכל ערב במרכז העיר. זהו המקום בו תוכלו למצוא בדים תאילנדיים, בגדים, עתיקות, תכשיטים, צעצועים, מותגים (גם זיופים) ועוד פריטים רבים נוספים במחירים זולים. לצד השוק ישנם דוכני אוכל רחוב, מסעדות וחנויות. אם תהיתם לעצמכם היכן קונים דברים מיוחדים בתאילנד בזול – זה המקום!

אטרקציות בתאילנד
תחבורה בתאילנד

 

חיפוש טיול
יבשת
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
טיולים לפי נושא
טיולי שייט - מילניום על המים
טיולי בוטיק
מילניום משפחות (מילניום KIDS)
מילניום נופש
ישראל - נופש/טיולים מאורגנים
טיולים לקהל הרחב
טיולים לשומרי מסורת
טיולי תמריץ
קבוצות סגורות
מילניום בפייסבוק
03-6226666 מילניום

טיולים מאורגנים 
טיול מאורגן לקוסטה ריקה
טיול מאורגן למרוקו
טיול מאורגן לארצות הברית
טיול מאורגן לדרום אפריקה
טיול מאורגן לדרום אמריקה
טיול מאורגן למרכז אמריקה
טיול מאורגן לרוסיה
טיול מאורגן למקסיקו
טיול מאורגן לאיסלנד
 
 

טיולים מאורגנים לאירופה
טיול מאורגן לצרפת
טיול מאורגן לאיטליה
טיול מאורגן לצפון איטליה
טיול מאורגן לפורטוגל
טיול מאורגן לגיאורגיה
טיול מאורגן לשוויץ
טיולים מאורגן לנורבגיה
טיול מאורגן לספרד
טיול מאורגן לסקנדינביה


טיולים  למזרח הרחוק
טיול מאורגן לתאילנד
טיול מאורגן לקמבודיה 
טיול מאורגן לסין
טיול מאורגן ליפן
טיול מאורגן להודו
טיול מאורגן לויאטנם
טיול מאורגן לפיליפינים
  

טיולים  מאורגנים
טיול מאורגן ללונדון
טיול מאורגן ליער השחור
טיול מאורגן לסיצליה
טיול מאורגן לאיסלנד
טיול מאורגן לרוסיה
טיולים מאורגנים לאיים הקנריים
טיול מאורגן לנפאל
טיולים מאורגנים לדרום קוריאה
קישורים נוספים
טיולי שייט
טיולים גיאוגרפיים
טיולים מאורגנים למשפחות
מידע שימושי
המדריכים שלנו
המלצות גולשים
לוח הטיולים
גלריה
צרו קשר
 
  

צור קשר אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
   CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות למילניום © 2018