03-6226666
להזמנות
אודותינו
לוח טיולים
טיולים לפי מדינות
סיפורי מילניום
המדריכים שלנו
לוח הרצאות
צור קשר

טיולים מאורגנים לויאטנם

צוות מילניום

בטיולים מאורגנים לויאטנם נחוש באוירה הכללית את התפתחות המדינה במזרח שהחלה בשלטון פטריארכלי. המדינה נשלטה על ידי איגוד משפחות בעלי הישגים כלכליים ומעמד גבוה, אשר הקימו ישות כלכלית כדי לשמור על עצמן. לאורך ההסטוריה של ויאטנם המוקדמת מאוד השלטון הפטריאכלי התאחד ונוצרה ישות מדינית חדשה, תחת שלטון קומוניסטי, שעברה המון ניסיונות פלישה של הסינים.

בטיולים המאורגנים שלנו לויאטנם נרגיש איך המערב החל להשפיע על ויאטנם מכיוון אירופה. נחוש את השפעת הכנסייה הקתולית על ויאטנם. בטיולים מאורגנים לויאטנם נרגיש שרידים ממלחמת ויאטנם שהסתיימה בשנות ה 70. השילוב בין הצפון לדרום גורם לויאטנם להיות מדינה מרתקת מבחינה תרבותית.

עונות לטיולים מאורגנים בויאטנם

החג החשוב לויאטנמים הוא, ראש השנה שלהם, אשר נחגג בין סוף ינואר לתחילת פברואר. חג זה מציין אצלם גם את בוא האביב. נבחין רבות בתקופה הקודמת לחג זה בחידושים וניקיונות שהויאטנמים עורכים לקבל את השנה החדשה.
בטיולים מאורגנים בתקופה הקודמת לחג זה בערך בסוף חודש דצמבר לכל שנה, הויאטנמים מאמינים כי עוזב אותם אל המטבח על דג קרפיון אל השמיים. לכן נבחין רבות בתקופה זו במנהג ויאטנמי נפוץ לשחרור דגי קרפיון אל האגמים. במסגרת טיולים מאורגנים בעת הביקור בעיר האנוי, אגם הואן. הויאטנמים נוהגים להשתכר ביום זה במשקאות אלכוהוליים מקומיים.


מסלול טיולים מאורגנים בויאטנם



בטיולים המאורגנים לויאטנם אנו נתקלים רבות בדוכני אוכל. החקלאות בויאטנם היא די מפותחת הן מבחינת הדגה ובעיקר בגידול אורז. אנו נרגיש בזה מאוד כי האורז הוא אחד מהמרכיבים העיקריים בארוחות הויאטנמיות. יחד עם זאת המטבח הויאטנמי הוא מטבח די עשיר, יש בו מגוון ירקות ופירות , פירות ים, דגים ובשר מחיות ציד. ההשפעות הקולינריות העיקריות על ויאטנם באה מסין.

העיר האנוי היא בירת ויאטנם כיום. נמצא שם המון אגמים, שגרירויות ופולחנים למנהיג הו צ'י מאן. נבקר גם בקתדראלה של האנוי שמהווה מבנה מרשים מאוד לתיירים באזור.

כמו כן נבקר בעיר העתיקה של האנוי, אשר מהווה מרכז בילויים שוקק חיים לאורך כל היממה. בהמשך הטיול בעיר העתיקה של האנוי נראה יותר מבנים נמוכי קומה, מסעדות מסורתיות, חנויות אותנטיות לויאטנם, ולצד זה נראה את השפעת המערב על ידי ברים המנגנים מוסיקה לועזית מפורסמת.

בטיולים המאורגנים אנו יוצאים מהאנוי לצפון ויאטנם , לגבול עם סין, אזור לאו צ'אי. שם נראה את אורח החיים של השבטים בהרים ונבקר בעיירה סאפה הירוקה מלאת נופים מרהיבים מוקד תיירותי מאוד מושך.
בסאפה המון אטרקציות תיירותיות החל מטיולים רגליים ועד לטיולי ג'יפים באזור הררי ססגוני. בסופי שבוע בני השבטים משם עולים לעיר הגדולה למכירת התוצרת שלהם. סאפה היא עיר מאוד ויאטנמית מסורתית ושם אפשר לשאוב המון מהתרבות ואורח החיים המסורתי של ויאטנם.

בטיולים מאורגנים לויאטנם אנו קובעים מסלול , שלאחר הביקור בעיר סאפה אנו נרד שוב להאנוי ומשם נמשיך לדרום ויאטנם. האלונג ביי. שם נבקר במפרץ הדרקון, שזה האזור הכי מתוייר בויאטנם. האזור מורכב מ 3000 איים לרוחב המפרץ. אתר זה שמור מאוד והוא מהווה את הנקודה המרשימה ביותר בטיולים מאורגנים שערכנו באזור.
משם נמשיך לעיר מרשימה נוספת, העיר הואה. בעיר זו, לאור היסטוריית השלטון הקיסרי שהיה בה עד 1945, נראה המון פגודות ארמונות מקדשים רבים. בעיר זו קבורים הקיסרים החשובים בשושלת השלטון, אשר קבריהם מהווים מוקד עניין רב לתיירים.

דרומית משם, העיר הגדולה השוכנת על נהר המקונג נקראת hcm. היא מהווה מוקד כלכלי חברתי ומסחרי של ויאטנם. שמה היותר נפוץ הוא סייגון. בעיר הזו צריך להזהר , בוזזים שם המון. תנועת האופנועים ההומה שם מאוד מלחיצה. בעיר יש 16 רובעים הנקראים "קוואן". העיר הזו מאוד מגוונת מבחינת הנוף. בעלת השפעה אמריקאית חזקה עוד מתקופת המלחמה.

טיולים מאורגנים לרוב מציעים לקבוצה לשוט על סירות בנהר המקונג. המקונג בנוי מ 9 שלוחות של הנהר ומכאן שמו "דלתת תשעת הדרקונים". רוב האוכלוסיה שם היא אוכלוסייה קשת יום, חיים בצניעות על בתי מים על גדת הנהר. המון חוות של חיות נמצאות שם שניתן לבקר בהן, המון בתי גידול של פירות ים.

קבוצות הטיולים המאורגנים עוזבים מכאן לעיר טאי נין, היא עיר דתית מאוד. הדת הבולטת שם היא הקאודאיזם. זו הדת השלטתבדרום ויאטנם. הביקור בטאי נין הוא מאוד צבעוני ונבחין שם בטכסים נדירים של בני הקהילה.

טיולים מאורגנים בויאטנם ניתן לסכם אותם כחוויה במדינה מאוד מגוונת, מבחינה חברתית. יש בה השפעות רבות של המערב והיא עדיין שומרת על מסורתיות. הנופים בה מיוחדים ומעניינים והאנשים אדיבים.

לכל הטיולים המאורגנים לויטנאם לחצו כאן

חיפוש טיול
יבשת
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
טיולים לפי נושא
טיולי שייט - מילניום על המים
טיולי בוטיק
מילניום משפחות (מילניום KIDS)
מילניום נופש
ישראל - נופש/טיולים מאורגנים
טיולים לקהל הרחב
טיולים לשומרי מסורת
טיולי תמריץ
קבוצות סגורות
מילניום בפייסבוק
03-6226666 מילניום

טיולים מאורגנים 
טיול מאורגן לקוסטה ריקה
טיול מאורגן למרוקו
טיול מאורגן לארצות הברית
טיול מאורגן לדרום אפריקה
טיול מאורגן לדרום אמריקה
טיול מאורגן למרכז אמריקה
טיול מאורגן לרוסיה
טיול מאורגן למקסיקו
טיול מאורגן לאיסלנד
 
 

טיולים מאורגנים לאירופה
טיול מאורגן לצרפת
טיול מאורגן לאיטליה
טיול מאורגן לצפון איטליה
טיול מאורגן לפורטוגל
טיול מאורגן לגיאורגיה
טיול מאורגן לשוויץ
טיולים מאורגן לנורבגיה
טיול מאורגן לספרד
טיול מאורגן לסקנדינביה


טיולים  למזרח הרחוק
טיול מאורגן לתאילנד
טיול מאורגן לקמבודיה 
טיול מאורגן לסין
טיול מאורגן ליפן
טיול מאורגן להודו
טיול מאורגן לויאטנם
טיול מאורגן לפיליפינים
  

טיולים  מאורגנים
טיול מאורגן ללונדון
טיול מאורגן ליער השחור
טיול מאורגן לסיצליה
טיול מאורגן לאיסלנד
טיול מאורגן לרוסיה
טיולים מאורגנים לאיים הקנריים
טיול מאורגן לנפאל
טיולים מאורגנים לדרום קוריאה
קישורים נוספים
טיולי שייט
טיולים גיאוגרפיים
טיולים מאורגנים למשפחות
מידע שימושי
המדריכים שלנו
המלצות גולשים
לוח הטיולים
גלריה
צרו קשר
 
  

צור קשר אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
   CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות למילניום © 2018